Integracija sa računovodstvenim sustavima ERP sustavima, podrazumijeva potpunu automatsku razmjenu (slanje/primanje) eFaktura ukoliko su pošiljateljev i primateljev ERP sustav integrirani sa eFaktura sustavom. Također je moguće integrirati samo pošiljateljev ili samo primateljev ERP sustav, u tom slučaj je slanje ili primanje potpuno automatizirano. To znači da se svi računi kreirani u računovodstvenom sustavu (ERP-u) automatski šalju primatelju kroz eFaktura sustav web servisa a elektronički računi koje primite kroz eFaktura sustav, biti će automatski dostupni u Vašem računovodstvenom sustavu (ERP-u)
Način razmjene elektroničkih računa je potpuno siguran te se vrši između računovodstvenih sustava (ERP) i eFaktura servisa putem web servisa osiguranih SSL enkripcijom (SHA256) i potpisanih Certifikatima vjerodostojnih autoriteta. Neki od primjera integracije eFaktura servisa sa računovodstvenim sustavima (ERP) su SAP, Aurora, Synesis…
Za više tehničkih informacija ili prezentaciju korištenja, kontaktirajte nas.
Sigurno slanje i zaštita podataka
Pojednostavljenje procesa sljanja i dostave računa
Niski troškovi razmjene računa