Integracija sa ERP sustavima

eFaktura integracija

Integracija s različitim ERP sustavima

Integracija sa računovodstvenim sustavima ERP sustavima, podrazumijeva potpunu automatsku razmjenu (slanje/primanje) eFaktura ukoliko su pošiljateljev i primateljev ERP sustav integrirani sa eFaktura sustavom. Također je moguće integrirati samo pošiljateljev ili samo primateljev ERP sustav, u tom slučaj je slanje ili primanje potpuno automatizirano. To znači da se svi računi kreirani u računovodstvenom sustavu (ERP-u) automatski šalju primatelju kroz eFaktura sustav web servisa a elektronički računi koje primite kroz eFaktura sustav, biti će automatski dostupni u Vašem računovodstvenom sustavu (ERP-u)

Način razmjene elektroničkih računa je potpuno siguran te se vrši između računovodstvenih sustava (ERP) i eFaktura servisa putem web servisa osiguranih SSL enkripcijom (SHA256) i potpisanih Certifikatima vjerodostojnih autoriteta. Neki od primjera integracije eFaktura servisa sa računovodstvenim sustavima (ERP) su SAP, Aurora, Synesis…

Za više tehničkih informacija ili prezentaciju korištenja, kontaktirajte nas.

Kontakt obrazac

Sigurnost

Sigurno slanje i zaštita podataka

Jednostavnost

Pojednostavljenje procesa sljanja i dostave računa

Smanjeni troškovi

Niski troškovi razmjene računa

Kontaktirajte nas info@efaktura.hr ili nas nazovite +385 (0)1 23 72 500